Géén tijd voor je administratie en/of belastingzaken? Sanne Zöllner van AdFiSan helpt je graag!
Ben jij zzp-er of zelfstandig ondernemer van een eenmanszaak of vof en liever bezig met je eigen bedrijf dan met administratie en belasting?
Schuif jij de administratie liever voor je uit dan dat je je er in verdiept?
Je weet wel dat het belangrijk is maar je komt er gewoon niet aan toe?
Een goede administratie bijhouden begint bij goed ordenen. Weten wat van belang is, wat je wel en niet bewaard en zorgen dat dit netjes bijgehouden wordt. Klinkt makkelijk maar is voor veel mensen niet hun favoriete bezigheid. Zeker als je net je bedrijf gestart bent ben je liever bezig met je dienst verfijnen, mensen vertellen over je passie en al die andere leukere zaken die je aandacht vragen.
Is je boekhouding en verdere administratie eenmaal op orde dan ben je in staat om voor je bedrijf de beste beslissingen op de juiste tijd te nemen. Beslissingen om je bedrijf te laten groeien en op het goede moment te investeren bijvoorbeeld.
Mijn naam is Sanne Zöllner en ik doe met plezier en enthousiasme en met een grote persoonlijke betrokkenheid je administratie waar jij als ondernemer geen tijd of zin in hebt. Ik help je met het inrichten van je administratie, het bijhouden ervan, neem je belastingzaken uit handen en zorg ervoor dat je administratie helemaal op orde is waardoor jij rust in je hoofd krijgt.
Wil jij een bedrijf met een zorgeloze administratie?
– Een administratie die perfect in orde en up-to-date is?
– Snel inzicht in je debiteuren en crediteuren?
– Altijd op de hoogte van voor jou relevante belastingregels?
– Een professional achter de hand bij ziekte of verlof?
> lees verder voor wie ik werk