Dienstverlening

Administratie, Belasting en Interim. Dat zijn de 3 pijlers waar ik je graag bij ondersteun.

Administratie
Je administratie helemaal op orde

Heb je genoeg van stapels ongesorteerde bonnetjes en wil je zo snel mogelijk klaar zijn als je “iets” administratiefs moet doen voor bank, accountant of belasting?
Stel je voor hoeveel tijd je kunt besteden aan wat je het liefste doet, werken in en aan je eigen bedrijf. Je administratie helemaal of voor een deel uitbesteden zorgt ervoor dat je dat ook inderdaad kunt doen.
En…bovendien geeft het je rust in je hoofd en overzicht over je financiën.
> lees meer over administratie

Belasting
Je belasting altijd op tijd

Belastingaangifte doen
Je aangifte Omzetbelasting (btw) en de aangifte inkomstenbelasting (IB), twee zaken die altijd terugkomen. Ook al ben je niet dagelijks met belastingzaken bezig, sneller dan je denkt is het weer nodig om alle benodigdheden te verzamelen en in te dienen.  BTW, Inkomstenbelasting en andere belastingzaken voer ik graag voor je uit zodat jij er niet meer aan hoeft te denken.
> lees meer over belastingaangifte

Interim
De perfecte vervanging bij ziekte, zwangerschap of vakantie van je administrateur

Heb je een wat groter bedrijf dan heb je waarschijnlijk iemand in dienst die voor jou de administratie doet. En dan is het lastig als diegene opeens wegvalt door ziekte, zwangerschap of vakantie. In dat geval help ik je graag uit de brand. Je bestaande financiële administratie (boekhouding) bijhouden, het opzetten en inrichten van een nieuw boekhoudsysteem, opstellen van periodieke rapportages, budgetbewaking van projectrekeningen, de maand- of kwartaalafsluiting en al die andere administratieve zaken. Wat je administratieve vraag ook is, in een intakegesprek bespreken we uitgebreid waar jij het meest mee geholpen bent.
> lees meer over interim