Werkwijze

De werkwijze van AdFiSan’s brengt orde én inzicht in je administratie waardoor jij je passie uit kan voeren en op tijd de juiste beslissingen voor je bedrijf neemt.

Sanne Zöllner helpt je met:

Orde brengen in je administratie. Je weet wat nodig is, wat je moet doen en hoe je dat het beste doet. Zo hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

Rust in je hoofd. Als je administratie eenmaal opgezet is, is het een kwestie van bijhouden en dat is met de methode en uitleg van Sanne eenvoudiger dan je misschien dacht. Door mijn werkwijze kan jij je helemaal richten op het laten groeien van je bedrijf.

Je weet precies waar je financieel “staat”. Waar je aan moet werken, wat goed en minder goed loopt en bijgestuurd moet worden. Beslissingen over de juiste koers blijven “onderbuikgevoel” maar zijn met een goede administratie onderbouwd met de juiste cijfers.

Mijn filosofie

Jij en jouw bedrijf zijn mijn uitgangspunt
Misschien heb je alleen maar wat lichte administratieve ondersteuning nodig of juist heel veel. Ben je net begonnen als zzp-er of al een paar jaar zelfstandig en wil je je administratie toch liever uitbesteden of ben je niet tevreden over je huidige administratiekantoor of accountant. Heb je feeling met administratie en kost het je zelf weinig moeite of zie je er juist tegenop? Vragen die voor ieder bedrijf anders zijn en die we tijdens een inventarisatiegesprek samen uitgebreid bespreken.

Transparant en betrokken samenwerken
Administratie uitbesteden betekent openheid geven over de stand van zaken in je bedrijf en je privéleven en dat doe je niet naar iedereen. Een goede klik met elkaar hebben is dan ook essentieel. Die klik ontdekken we tijdens een eerste gesprek. Als we gaan samenwerken zijn de kernwoorden toegankelijk en transparant, zakelijk en betrokken.

Oog voor detail
Administratie doen is precisiewerk en met het eindresultaat de grote lijn voor jouw bedrijf zien. Ik let op de details en leg je uit wat het allemaal betekent, zodat jij je kunt richten op de groei en het succes van je bedrijf.

Wat kun je verwachten van met mij werken?

Inzicht en begrip
Als je net begint is je niet altijd duidelijk wat er allemaal bij een goede administratie komt kijken. Wat is noodzakelijk, wat kun en doe je zelf, wat besteed je uit. Wanneer moet wat ingediend worden. Ik help je bij het opzetten of reorganiseren van je administratie zodat alles helder en duidelijk is en je nooit voor verrassingen komt te staan.

Orde op zaken
Alle “ruis” uit je huidige administratie is verdwenen. Je hebt overzicht en inzicht in wat er speelt en welke zakelijke beslissingen je wel en niet kunt nemen. En je houdt tijd over voor jouw echte passie, de reden waarom je je bedrijf gestart bent.

Kostenbesparend
Administratie uitbesteden betekent kosten maken. Nodig maar niet altijd fijn. Is je administratie eenmaal op orde dan kun je een gefundeerde keuze maken tussen alles uitbesteden of een deel zelf doen (ik begeleid je waar nodig met handige instructies) en alleen het hoogstnoodzakelijke uit te besteden. Zo houd je je kosten in de hand.

Nood aan de man
Het kan gebeuren, je hebt zelf geen tijd, bent ziek of degene die je in dienst hebt valt uit. In dat geval help ik je graag als interim. Voor 1 of meerdere dagen per week, voor een korte of langere periode. Jij slaapt weer rustig en je administratie blijft up-to-date.

Wat maakt werken met Sanne Zöllner van AdFiSan anders?

Inlevingsvermogen
Met mijn ervaring in diverse bedrijven en nu als zelfstandig ondernemer weet ik waar je in administratief opzicht tegen aanloopt in je bedrijf. Je krijgt advies en begeleiding hoe je je administratie het meest praktisch en overzichtelijk inricht en antwoord op al je belastingvragen. Besparingstips, valkuilen die je kunt voorkomen en alle regels en zaken die van belang zijn voor jouw bedrijf voer ik voor je uit en breng ik onder je aandacht.

Snel en flexibel
Ik werk vanuit mijn thuiskantoor maar ook op locatie. Vind je het prettig om eens in de zoveel tijd mij een dag op kantoor te hebben zodat je direct je vragen kunt stellen, dan kan dat ook. Ook als je onverwacht iets nodig hebt, voor je hypotheek of een lening bij de bank bijvoorbeeld, regel ik dat je alle gegevens snel hebt.

Eén aanspreekpunt
Ik verdiep me in jouw bedrijf, ben persoonlijk betrokken en daarmee helemaal op de hoogte van jouw situatie. Dat betekent dat je altijd mij aan de telefoon krijgt en niet iemand die je eerst van alles moet uitleggen. En dat is wel zo makkelijk, het scheelt je tijd en ergernis en geeft je de zekerheid dat het allemaal goed geregeld en onder controle is.

> lees meer over mijn dienstverlening